Tavukları Bu 7 Şey İle Asla Beslemeyin


1. Çikolata veya Şeker

Sanırım çoğumuz çikolataya köpeklerimiz için zehirli olduğu için çikolata beslemezdik. Theobromine (köpeklerde hastalığa neden olan bileşiğin) kümes hayvanları için de zehirli olduğu düşünülmektedir, bu nedenle en iyi şekilde anlaşılması en iyisidir. Tavuklarımın zaten bir çikolata çılgını olduğundan şüpheliyim. 😉

2. Turunçgiller 

Turunçgillerin tavuklar için kötü olduğuna dair % 100 bir kanıt bulunmamakta ve ben de inanmıyorum. Tavuklarımın da onlara dokunmayacağını biliyorum, bu yüzden çok fazla endişelenmemem gerek.

3. Taze Patates Kabukları

Yeşil patatesler solanini içerir - başka bir toksik madde. Sürünüzü düzenli veya pişmiş patatesle beslemek iyidir fakat büyük miktarlarda yeşil olanlardan kaçınmanızda yarar var.

4. Kuru Fasulye

Pişirilmiş fasülyeler iyi - ama kurutulmuş muadilleri hemaglutinin içerir. ASLA ama ASLA kullanmayın.

5. Abur Cubur

Biliyorsunuz ki abur cuburlar insan sağlığı için zararlı. Senin için zararlıysa tavuk için neden olmasın? 

6. Küflü veya Çürümüş Gıdalar

Belli sebeplerden dolayı bayat veya olgunlaşmamış yiyecekler kullanabilirsiniz, ama çürükse, fırlatın.

7. Avokado ( kabuğu ve çekirdeği)

Avokadoların çekirdeği ve kabuğu, kuşlar için çok zehirli olabilen persin adı verilen bir bileşik içerir.Avokadoyu nereden bulacaksınız bilemem ama ben 7. maddeyi doldurayım diye yazdım 😁

Başka bir konuda görüşmek dileğiyle 😊